Khamis, September 24, 2009

membuat keputusan..!!?


gambar di atas tiada kene mengena ngn entry yg ditulis..Harap maklum




Pagi ni spt hari sebelumnyer raya aku ke pjbt (pjbt ke..??) spt biaser..
Hari pertama bekeje smuler lps cuti raya 4 hari..

xde paper sgt ari ni wt..
cumer wt keje stock take..huh..pnt sgtt..dok mengire2 sorunk2 mcm org giler..hahaha..

harr...pd korunk yg xtaw..mmg korunk pn xtaw kn..hehee..
now aku dh pindh keje..keje yg citer2nyer ingin bergelar usahawan one day nt..InsyaALLAH..doakan la yerk..

Segaler citer2 aku tlh aku mulakan drp skg..x nk aku mkn gaji smp biler2..bt pnt bdn jerk..cumer tetiber aku tringatkan scolmate aku dulu..hmm..baru2 nih dier dpt ofer keje kt trengganu..ofer tu kire ok gaks..muler2 aku igt dier xpegi..tup2 smlm dier msg aku ckp dier pergi..1hb nih masuk keje..huhuuhhh..dier mintak aku nemankan dier ke sana..alamak..mcmane nih..??

aku baru jerk keje kt sni..xkan tetiber jerk nk cuti..bru jerk lps cuti raya ari tuh..hmm..aku bgtaw dier aku x jnji lagik..cuma aku kesiankan dier..adek bradek cuma 2 org jerk..dier yg sulonk..then kalo dier pegi tggl la adek dier sorunk kt umah ngan parents..tp nape tiber2 dier trima that ofer..?? rasanyer aku taw sbbnyer..cuma aku terkilan..kdg2 kptsn yg kiter bt agak terburu2 shinggakan bile kptsn dh dibuat barulah kiter menyesal..tp aku percaye..dier sdh memikirkan semsk2nyer kptsn tsbt..myb dier nk mencarik angin baru..semuanya environment baru..

Pd scolmate aku..aku doakan ko berjaya xkire walau di mana pn..membt kptsn mudah..ttp hndak melalui kptsn yg dibuat perlukan kekuatan agar org lain x mengatakan kiter insan lemah..

Pada mrk di luar sana, kptsn yg diambil adalah tggungjwb anda..lunaskan tggungjwb sebaiknyer kerna akan lbh byk lagik tggungjwb yg harus dipikul..


Jay
newizmir@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan